עוגיות חלבון לספורטאים

אומרים הצבא צועד על קיבתו, והדבר נכון גם כאשר מדובר בעוסקים בפיתוח שרירים וספורטאים מקצועיים.

אוכל הוא אחד מתענוגות החיים זה ללא ספק, ואם אתם עוסקים בספורט, ומעוניינים לאכול בריא וטוב, אין זה אומר שלא תמצאו מתכונים מזינים בשילוב אחד המרכיבים החשובים לכם לבניית ויצירת מסת שריר, חלבונים.

ספורטאים שמחפשים אוכל טעים יוכלו כאן למצוא מתכונים המציעים חוויה קולינארית טובה, כאשר בתוכה כבר השתלבה בהתאמה אבקת חלבון שחשובה כאמור, המון.

עוגיות חלבון אוכלים ונהנים לפני אימון

הזמן קצר, אין כוח לאפות והבטן מקרקרת? שטויות! יש לנו כאן מתכון טעים להכנת עוגיות חלבון שיהפכו את האימון שלכם למועיל בעשרות מונים. מתכון קליל, מהיר וללא צורך באפיה כלל. הכינו לצידכם תיאבון וכמה פעולות פשוטות שירכיבו יופי של מתכון בו מככבת אבקת חלבון.

המצרכים הנדרשים עבור שני סועדים:

  • חלב טרי – חצי כוס עד כוס בינונית
  • אבקת קקאו או קוקוס לטעמכם
  • שוקולד כרצונכם מריר \ חלב \ לבן
  • תערובת דגנים או שיבולת שועל מובחרת
  • 2 שקיות אבקת חלבון

הכמויות הן לגמרי בהתאם לטעם שלכם, אפשר לשחק איתן כמו שאוהבים.

אופן ההכנה:

  1. שימו לב, אין כאן אפיה, כל שנדרש הוא קערה, מיקרוגל, מקפיא וצלחת הגשה. קחו את הקערה שהכנתם מראש ואליה הוסיפו את הדגנים והשוקולד, כוס החלב והממתיק שבחרתם.
  2. ערבבו מעט והכניסו את הבלילה למיקרוגל לדקה וחצי עד שתי דקות.
  3. הוסיפו את 2 שקיות אבקת החלבון לקערה וערבבו טוב טוב עד שתתקבל עיסה אחידה.
  4. כעת מכניסים את הבלילה שלנו למקרר למספר שעות עד שתהפוך התערובת לקשה, או לחילופין למי שרעב וחסר סבלנות, הקפאה של שעה תעשה עבודה מהירה.
  5. כעת כאשר יצאו העוגיות שלנו מהקירור \ הקפאה (איך שהחלטתם לפעול), הכל יציב וקשה, אפשר לגשת לחיתוך או פשוט לאכול ישירות מהמגש וליהנות רגע לפני שיוצאים לאימון קשה, בפה נשאר טעם טוב שיעניק לכם מוטיבציה וכוח רצון כאשר בקיבה כבר מחכה אבקת חלבון לפירוק בפעילות.

יוצאים לאימון שבעים ומוכנים

שתפו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

המלצת קריאה

עוד מהבלוג שלנו